Wednesday, November 3, 2010

ipod touch,tdung,nex busari,OSCE,n banjir

pergh...
mcam2 cter n briter yg aku trime arini...


firstly aku nk ucapkan tahniah n congrats(smer jer) kpd amalina azmi krane tlah berjye mghbiskan pengajianya lam law tanpe fail...oh yeahhh!!! hahaha...congrats sis

secondly...
aku nk bli tdung syria lam inter
net tpi tdung tuh out of stock la...
aishhh...rser mcam nk bom jer kpale minah yg jual...klo nk jual brang tu sdiakan la stock yg bnyk...aishhh...kan da mnyusahkan aku...

thirdly...
aku nk bli ipod touch...aku x kre...aku nk bli gak...hahahaha...dgn bantuan kwan aku chong yg akn brangkat ke US(united state k) cti sem nih,aku sruh die blikan aku ipod touch tersbut...die da usha da kat tenet harge ipod tuh kat US...dia kter lan 700 siap ko bley ukir ur name at the back...itu sda bgus mmandangkan ipod touch di MAS berharge 800+++...aku da tny kakak aku yg trchinta...dia mmg arh kter membzir...tpi aku nk gak...pduli aper kakak aku ckap...:P

fourhtly...
ader 2 brite yg aku trime time rhat tdi(aku kje ptg tdi)...ader brite baik n brite bruk
brite baiknye nex bursari msuk 10/11...oh yes!!!!aku sker2...hahahahaha....bleh soping n bjet duet yg bkal dgnerkan...hahaha
brite bruknyer OSCE 29/11...OMG!!!!ape aku nk jwb nih...aku x pena pgi praktik pn...adoila...apsal la cpat sgt mser berlalu...aku bru ingat nk rhat2 jab...haishhh..camner nih...smpat ker aku nk praktik sgale benda haram pny procedure nih(tu la sper sruh x pena pgi praktik!!!!)argghhhhhhhh...aku x sker OSCE


lastly...
aku bru tgk paper pt aku tdi...aku bru prasan yg skrunk da 3 negri yg da bnjir...perlis,kedah n klantan...seb bek teganu x termsuk lam list lgi(aku arap2 teganu xkan tmsk lam list ngeri banjir)...tpi teganu slalu banjir...so x mgkin teganu xkan banjir taun nih...btol x???tpi tdi aku tgk da ader org yg mningal sbab banjir nih...aku sdih la bler tgk org2 mningal...for exp:smalam pt aku pgi2 da mningal sbab MI...pas2 makcik yg mnjdi pt aku a day b4 tuh...smue bt rhesus...tpi x brjye...sdih ati aku tgk pt kner bt rhesus...cam skit jerk...haihhh...nyway smue mangsa bnjir arap krang kuatkan smangat n trime smue nih sbagai ujian dri ALLAH S.W.T...Al-fatihah kpd smue mansa bnjir yg terkorban dan jge kpd pt2 ku...

p/s:ape yg aku blajar spanjang aku kat wad kter kner mghargai family,kwan2, sewaktu mreka brade bersmer kter...jgn kte menangisi mreka slepas ktiadaan mreka...(tpi aku slalu x ikot benda alah hram nih...huhu)

No comments:

Post a Comment