Wednesday, November 10, 2010

the bfs

haaaaaaaaaa(trik nfas lega)
after bnyk dugaan n episod mkan ati nih berlku...now aku rser more tenang than last week...ALHAMDULILLAH...msalah smakin bnyk dpt dselesaikan...aku jge suda mlas nk bnyk ckap n bnyk tny...idop aku biar aku sndri yg jger k...:)nyway da smingu aku x tlis blog...miss my blog so much...hahaha...nyway the purpose aku tlis blog nih kli nih sbab aku ader dgr bnyk msalah dri kwan2 aku...aku pn x tau mcm mner dia bleh bgitau aku tpi the story that she told make me thinking about this question alot...betwen ur sest fren and ur boyfriend mner lgi mempangruhi idop seseorg???semenjak 2menjak ni aku asyik tertny2 soklan nih...sorang kwan baik sorang lgi kekasih ati ko...mner lgi mempangaruhi idop???then i started asked my fwen(a few of them)so ni antara the answers yg aku trime dri diaorg



best friend award or worlds best boyfriend

ami-ak plih boyfwen
ama-walopon aku dop paham apakah motifnya,akan ku jwb jua.aku pilih kawan,sbb kwn org yg plg dkt ngan aku slps family.lgpon aku xde bf...wahahahaha(x per aku pham...)
quratu ain-boyfen
enun-kawan sbb hot(ntah pape la minah ni)
shida-kwan kot
wan-kwn sy sorang ni sb sy kwn dgn die sjk djah 2.sorang tu jela yg bjaya pgaruh sy sb sy skeptic ckt(ni jwpn ceter psal kisah idop ko lak)
qimie-hrimau muda...i luv ftball msian...hahaha...jgn mrh(ni jnis org yg x pham soklan or lri dri mnjwb soklan...haishhh)
ziera-skuad badminton malaysia(ni pn smer jerk ngan yg ats...ntah2 diaorg ni berpkat sbb time ni diaorg ngah dduk skali)
tiera-of course my gf(my geng).sbb mayb dh knal lmer since skola.sbb diaowg dh tao baik buruk prgai aq n aq dh tao baik bruk prgai diaowg.then klu pape yg x puas ati kitaowg just express kitaowgnye feeling n trma klmhn n kbaikan msg2 dgn ati yg trbke.tq.(tq ni die yg tlis...aku just copy n paste per yg dia taip la msj jerk...tpi apsal aku rser mcam dia nk ckap seswatu kat aku through her mesej...emmm...prasaan aku jer kot)
tim-boyfwen...sb salu nais tnsion nlg mod kalo gado.keje xjalan!k ada paper.tata.haha(gud lux wif ur paper beb :))
jia-
in term of, pangai aku
kalo dlu aku x ske bnda nie, if bf aku ske
aku akn strt ske
n kalo kwn aku ske sumting, nxsmstinye aku akn ske
so, mksud aku
pengaruh bf bsar gak la
sbb tman idup kite
ok...
kalo ko, ari raye msti nk bg kuih or smting kt bf kn?
nk bju same kaler...
tp ngn kwn x cm tu kn?
so, pngaruh bf lg bsar la
hana-kwan...sbab bf 2 dri kwan...cinta 2 dri prsahabatan(hahaha...nice answer beb)

so aku trime pelbgai jnis answer...even ader yg x mnjwb soklan aku(xper aku x kesah...bkan msk exam krang pn)...so hakikatnyer aku sndri x tau whether kwan atau kekasih yg bleh mempangaruhi idop aku...tpi bnyk2 answer yg aku trime aku sgt2 skekan jwapan hana...aku rser itu yg pling tepat...boyfwen dtg dri kwan2...kwan2 lak dtg dri ati kter yg ikhlas...

p/s:klo korang terpkir soklan aku nih anta2 la jwpn korang ke no aku...arap2 korang ader la my no erk...:)







No comments:

Post a Comment