Friday, July 1, 2011

merah putih vs merah hitam

assalamualaikum

2 minggu yang lepas,kolej aku kolej UMMC adakan annual dinner or lebih dikenali as malam graduan among us untuk meraikan super senior yang dah abis study.so for this year punyer annual dinner temanya adalah merah putih.bak kata iklan annual dinner gorgeous as red pure as white.nice right?

curi picca iklan daripada cik fatin comel

nak tulis banyak banyak tak boleh sebab aku dah mengantuk tahap nak tido.so aku just upload jer la my picca sepanjang annual dinner tersebut khas untuk anda menengok kegedikan aku bergambar.haha

 tema annual dinner merah putih
aku pakai merah hitam
mereka sibuk bersiap
aku sibuk bergambar
 merah putih vs merah hitam
 nabilah ramlan
with ama
meminjam selendang,belt,skirt and beg hitam
daripada cik nurhana!!!
 najwa yang nampak suci with white baju kurung
dah boleh nikah da
 cik mek molek yang gilakan showdown 2011
 ecah juga menepati tema
apakah hanya aku yang lari dari tema?








tidak nampaknya
with syamil yang juga lari dari tema
baru perasan yang kitaorang having almost same height. ehem
 harus bergambar bersama atira hebat sambil jeles tengok cara dia pakai selendang!!!
hebat dari segi ketinggian
 seperti tiera melihat aku
tengok ker nak cium?
 rumate qimie
harus juga bergambar bersama
with ainil
yang senyum sokmo!
 qimie,tiera,nabil
kelihatan aku hampir sama tinggi dengan tiera.bangga!
 qimie,tiera,ziera and gorgeous me
diaorang semua terlibat untuk annual dinner
aku jer yang tak
 showdown girl...again
 with ummu
yang nampak gorgeous with red and pure with white
 with wafaa
yang turut berlari meninggalkan tema merah putih
 with kak cheery
one of my senior buddy
 with syafikah aka pikah
turut mengikut tema yang ditetapkan
 with wa
photographer of the night
with si en
nampak comel (aku or die? jawapan di tangan anda)
with siang wei
pemalu but hot at that night (kenyataan untuk siang wei bukan aku)
 with nancy
even aku pakai heels tapi ketinggian jelas kelihatan jaraknya
 kak tira
mc pada malam tersebut
 with shida
dia yang aturkan semua acara pada malam tersebut
plus dia adalah director for magika the musical and choreographer for tarian nirmala
 with fatin yang sangat sangat cantek at that night
lihat betapa berbezanya baju kami
 with hanis
one of the actress for magika the musical
dia pegang watak as kakak malik (da lupa nama watak itu)
 shida,ziera,tiera,cik hana and me
semua mengikut tema except me :(
 sarah and faiz
mereka adalah pasangan yang paling hot dengan membawakan tema bollywood
da macam kajol and shah rukh khan aku melihat mereka
 with poh reen
2 orang si specky yang comel (ehem...ehem)
 with cik wan nurul atiqah
si gila yang sangat cantik at that night
and geng with me sebab tak ikut tema
 cik hana again
selalu menumpang tengok tv di biliknya
especially on wednesday night
isyaira aida
yang pakai merah putih


so far hanya ni saja yang aku sempat ambik at that night.aku rasa macam banyak jer lagi picca tapi maybe from other people punya camera.malam tu ramai gila yang pakai ikut tema tapi ramai juga yang pakai tak ikut tema contohnya saya.makanan yang disediakan adalah nasi beriyani tapi aku tak makan banyak sebab aku duduk with the boys so terpaksa makan sedikit sebab mereka makan banyak.ada persembahan yang disediakan untuk para jemputan.our batch buat magika the musical and tarian nirmala.seperti biasa shida adalah director muda dan juga choreographer.tiera adalah orang yang sangat sangat bizi malam tu sebab sibuk mencari orang yang menang lucky draw dan macam biasa aku tak pernah menang lucky draw sebab tak cukup lucky.

p/s : baru perasan banyak gambar dengan kepala yang ditelengkan ke tepi.adakah itu penyakit atau saja nak buat gedik?

5 comments: