Saturday, December 18, 2010

finaly

fuh....(menghilangkan smue habuk2 yg ader kat blog aku nih)yes da lmer da aku x mengupdate blog ni.since i was too busy wif my final exam.so final exam done and aku rser the real result akan kuar 23 nih.so nervous.tpi pde 16hb yg lalu ader kawan UM aku anta msj kat aku ckap nabel result da kuar kat portal.then aku terus hantar sms kat Pn.UMA tny puan,result da keluar ke then die jwb blm lgi so aku bgitau la kwan UM aku tuh pn kter result blom kuar lgi then die blas da kat portal.aku ngan nervousnyer bkak la facebook sbab nk tny sum1 link portal tuh sbab aku sangat2 tidang mmengingatinyer,then after ive got the link ngan cepat n pantasnyer aku bkak link tuh n aku tgk result aku.ALHAMDULILAH aku lulus smue subjek which is medical surgical 2.3.4 n OSCE aku.tpi antare bnyk2 sunjek aku pling low grade was OSCE.adoyai da la OSCE tuh pgang 7 kredit.hampeh btol la.tu la akibatnyer klo aku slalu ponteng time praktik...aishhh.then after a few days aku tgk ader org post kat wall FB tlis result kat portal tu x betul....haishh...x btul la plak...bengong gler.so paper pun aku kne la tunggu 23 hb ni telefon pn then tny about my result...GILER NERVOUS

so mak aku da balik dri MEKAH and skrg die da pn bergelar HAJAH.bnyk giler sejadah n kopiah n brang2 yg die bwak dri MEKAH saner.time bler ntah mak aku ni pegi soping.anyway aku happy n bersyukur tgk die balik dgn selamat.ALHAMDULILAH.then aku dgr pengalaman die spanjang ie dkat saner.aku yang dengar ni pn rser seronok apatah lagi mak aku yg dduk kat sner hampir 56 hari.semingu lebih die tingalkan MEKAH dah brape kali die ckap klo kter ader duet jom kter bt UMRAH samer2.n aku yg dgr ni angguk jer la.n braper kali jgak aku dgr die kter mi rindukan KAABAH.yg ni pny prob aku sgt2 x bley nak tlong.sori la mi erk.then ramai yg dtg umah aku ckap rindu kat mak aku n selalu teringat kat die since die xder esp mi pny ofismate.mayb diaorg slalu glak2 ngan mak aku tu yg btkan diaorg rser kehilangan time mak aku xder.ader jugak yg syg mak aku selain kteorg adik bradik.hihi

and im in my hoetown skrunk.huhu after 2 bulan lebey aku x blik terengganu so now here i am.aku sampai terengganu lewat seari dari mak aku.mi sampai terengganu mlam 9 hb aku smpai sini mlam 10 hb.sgt2 hepi bler aku smapi kat sini.tapi da lmer2 duk kat teganu ni rser bsan la plak kan.haishhh.tpi x per.aku x kesah sbab aku sgt2 skekan teganu.this is my home n my life was here.so spanjang smingu aku kat teganu so far ni aku pgi tman mak aku bli brg2 rumah then pgi hantar adik aku jmper kwn die then pgi bli beras then kemas blik kakak aku sbab mak aku nak ubah bilik dier sbab kakak aku kan nak kawin so blik die akn dijadikan sebagai bilik pengantin.aku pn pergi kubur ayh aku.sedey sgt2.sempat jgak aku cter msalah aku kat sner.even ayh aku da mningal pun aku still rser ayh aku was a good listener.huhu.anyway mmg aktiviti aku kat teganu ni kegengaran bosan tpi kat sini x la sebosan kat KL.

then all my probs wif my geng kat KL was solve.yes aku cter smue psal msalah aku kat one of them.die nih aku sgt2 percyer kat die n aku btol2 anggap die as my sister sbab die klo ader org buli aku mesti die tolong.syg ko lebey la.huhu.so sekarang aku rser sgt2 lega.fuhhh.tpi aku sgt2 tkot aper reaksi aku when i meet them n aper lak reaksi diaorg.keep wondering sampai aku jmper sndri ngan diaorg.ermmm

k.aku x pernah cter pasal sper2 pny blog tpi sekarang aku nak cter psal satu blog nih.yes blog ni kepunyaan seorang lelaki yg mengelarkan dirinya sebagai mr K.atau nmer kat FB die khairul.so blog nih adelah tempat dimner tuan pnyer blog nih mluahkan pendapat die tentang sesuatuisu.and yes aku sgt2 sker bcer blog nih.then aku pn slalu dok usha blog die sbab nak tau his opinion about sumting.then ader satu opinion die die ckap aku x sker org yg menceritekan psal dirinya kat bloh.this is blog not a diary.yes aku tau la yg ni blog tpi sometimes blog pn bley jdi diary jgak la bro.sbagai contoh aku jdikan blog aku sebagai diary aku bro.ader jer kwan aku yg jdikan blog as her diary.ko jer yg x jdikan blog ko as diary.aishh.n aku tau ko x sker bcer blog sumone yg jdikan blog as a diary so x ya la bcer.mcam la kteorg yg jdikan bolg as a diary nk sgt ko bcer kteorg pny diary bro...haishhh.ader jgak mnusia cam nih.tpi his opinion about sumting was briliant.klo korang nk bcer pgi la kat blog dier...

so sekian la cter aku utk ari nih...

No comments:

Post a Comment