Sunday, May 8, 2011

Selamat Pengantin Baru

assalamualaikum,


bila saya dah terlalu banyak sangat kerja terlupa pulak bahawa saya belum lagi buat entri about my sister wedding...aishhh... macam mana la aku boleh lupa padahal hari tu adalah one of the history in my life.tapi kan kalau aku nak cerita macam penat jer aku nak menaip semua semua tuh.so apa kata aku hanya upload sahaja picca picca yang ada then aku cerita sikit sikit jer kat korang.bukan apa kakak aku punya wedding nih biasa biasa jer.sama gak  ngan orang lain punya wedding.






so ini adalah pelaminnya...




ketibaan pengantin yang segak and comel... segak and comel ker???




 pengantin and pengapit pengapitnya

 one hepi family...





keluarga en izham iskandar with the pengantin



pengantin with the peace

berapa tahun lagi en azim akan menjadi wali saya??

setakat ni sahaja la saya mengupload picca pada 12/3/2011.sebenarnya ada banyak lagi picca picca tapi disebabkan berukband saya terlalu lambat untuk mengupload picca so saya tangguhkan dulu niat di hati untuk upload lebih banyak picca...

No comments:

Post a Comment