Saturday, October 23, 2010

grrrr...ishh...hahaha...

gram,, pilu n hepi
yup
itu yg aku sdg rsekan skrunk nih... :P
mcam2 prasaan
aku pn x tau camner aku bler rser 3 jnis prassan at 1 time

aku gram...
aku gram ngan si J
ko ingat ko sper nk sruh aku bt mcm2
da la aku sruh ko empty CBD ko xnk
pas2 ko nk plih2 kjer lak...
cber ko bygkan klo aku bt cam2 kat ko???
ko bengang x??
the story...
aku mmg da lmer da gram ngan minah J nih
tpi aku bt bodo jer la..
then ari rabu aritu aku kjer ptg...
PTG k after brcti(ni pn aku yg minx)
aku nk sign kdtangan
then die sbuk nk tgk asignment dier
ko bleh 2ngu x aku tny(lam ati jer lorh)
then after dier tgk asignment dier dier kter
yes!!!nabel aku jger skali ngan ko larh...
then aku jwb aper mlg aku jge skali ngan ko...
xder org len ker...
ape slah aku smpai aku trpkser jger ngan ko smpai 3 ari
3 ARI OK!!!(once again lam ati jer lorh)
then aku pgi jer la kat kubicle tuh
then aku dgr report n bla....bla...bla...
then dier ckap ngan aku
aku nk bt observation lorh
aku ckap lorh
bt jer la(yg ni ckap ikut mulot k)
then dier pn bt
da stengah dier bt
akak stafnurse(SRN) pn ckap dik ko pgi bt reflo
aku pn kter ok
then tgh aku prepare reflo tuh
si J ni dtg kat aku then ckap
nabel aku nk bt reflo bleh x
ko bt la observation
nah...
beb aku tau la bt observation tuh bosan
tpi x ya la ko nk tkar kjer ngan aku
aku pn ngan bengap nyer pgi jer la...
bt observation
then die ckap ko x kesah ker???
aku ckap jer la x...xper ko bt jer la reflo...(baik gler aku tyme nih)
aku pn mneruskan kjer aku smbil dlam ati duk mnumpat2 si J nih
then spanjang ari dier duk sruh aku bt cam2 kjer yg agk ktor la bg org len...
bleh x ko plih2 kjer???
aku rser cam nk bom jer kpale ko tuh...
huishhhhhh....

sdih plus pilu...
yes thats my 2nd prasaan yg ader lam dri aku skrunk nih...
aku rser sdih sbab mi dah xder
mi pgi aji...
yes i know my mom pgi aji k bkn tuh besernok...
i know it very well guys tpi aku still rser khilangan
aku pn rse sdih bler ingat kat adik2 aku...
pe la yg diaorg mkn arini...
bleh ker diaorg idop without mi ngan diaorg...
cian AZIM N TECHIK...
tpi aku xley tbwk2 ksedihan aku nih...
life must go on...
adoyaiii

hepi,,,
ELAUN DA MSUK
gler la aku klo x hepi
da la dpt 900 ++
tpiutang da 300++
so lbey krang smer jer cam tiap2 blan
tpi yg brtmbah hepi krane its my turn tu get my kutu money
oh yeah...
:D
luv kutu(wlaupun krajaan kter hram tpi bler dpt income yes i luv it)

antara 3 mood yg ad lam dri aku skrunk
i really like the last 1
yg part epi...
huhuhu...
:D

No comments:

Post a Comment